با توجه به قانون آموزش مداوم جامعه پزشکی و الزام کسب امتیاز آموزش مداوم توسط کلیه ی افرادی که به نوعی در سلامت جامعه دخالت دارند و با عنایت به لزوم به روز رسانی اطلاعات حرفه ای همکاران محترم، کلیه ی دانش آموختگان رشته ی گفتار درمانی ملزم به شرکت در برنامه های آموزش مداوم و کسب سالانه 25 امتیاز هستند.

برگزاری دوره های آموزشی مختلف تا کنون از طرف انجمن علمی گفتار درمانی ایران و دانشگاه ها بر اساس احساس نیاز جامعه ی گفتار درمانی ایران صورت می گرفت. در حال حاضر دفتر آموزش مداوم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به برگزاری جلساتی برای تدوین برنامه ی آموزش مدون گفتار درمانی نموده تا بعد از تصویب و ابلاغ آن، تمامی همکاران در سراسر کشور بتوانند با شرکت در این برنامه ها که دانشگاه های کشور و انجمن علمی گفتار درمانی ایران مجری آن ها خواهند بود، از امتیاز بازآموزی و نیز ثمرات علمی و مهارتی آن ها بهره مند گردند.

بنابر این لازم است تمامی همکاران محترم شاغل به حرفه ی گفتار درمانی در سراسر کشور با مراجعه به سایت آموزش مداوم جامعه پزشکی به نشانی www.ircme.ir نسبت به عضویت در سامانه اقدام کنند و از زمان اجرای برنامه ها مطلع گردند. لازم به ذکر است که صدور و تمدید مجوز دفاتر کار و هرگونه فعالیت حرفه ای در این خصوص، منوط به ارائه ی امتیاز آموزش مداوم جامعه ی پزشکی خواهد بود.

 از : www.slp.iranslp.ir