با سلام

به یاری خداوند متعال نخستین مجمع عمومی شعبه خراسان رضوی انجمن علمی گفتاردرمانی ایران روز جمعه 9 بهمن ماه  94 از ساعت 9 تا 11 برگزار خواهد شد. در این جلسه جناب آقای دکتر امیر شیانی، عضو هیئت مدیره انجمن علمی به عنوان نماینده ناظر انجمن حضور خواهند داشت.

مکان: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی 9، سازمان نظام پزشکی

کلیه همکاران  ساکن در استان خراسان رضوی که عضو انجمن علمی گفتاردرمانی ایران باشند می توانند در این جلسه حضور یافته و رای خود را برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه به صندوق بریزند. همکاران غیر عضو نیز می توانند با حضور در مجمع ابتدا به عضویت انجمن درآمده و سپس در رای گیری شرکت کنند.

مطابق اساسنامه انجمن همکارانی می توانند برای عضویت در هیئت رئیسه شعب نامزد شوند که ... دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای تخصصی گفتاردرمانی باشند. این افراد می توانند از قبل و یا در همان جلسه نامزدی خود را اعلام نمایند. به منظور تسهیل در امر تشکیل شعب استانی، که تعداد همکاران کارشناس ارشد و دکترای گفتاردرمانی محدود باشد، براساس مصوبه اخیر هیئت مدیره محترم، همکاران کارشناس گفتاردرمانی که لااقل یکی از شرایط زیر را دارا باشند نیز می توانند در انتخابات هیئت رئیسه شعب استانی نامزد شوند:

کارشناسان محترمی که سابقه همکاری در امر آموزش بالینی یا نظری گفتاردرمانی با دانشگاه ها را داشته باشند 
یا سابقه همکاری با مراکز تحقیقاتی داشته باشند
یا سابقه برگزاری کارگاه آموزشی دارای امتیاز از سامانه آموزش مداوم داشته باشند
یا سابقه ارائه مقاله یا پوستر در همایشهای علمی را داشته باشند
یا سابقه چاپ مقاله در مجلات علمی و یا مقاله برای افزایش آگاهی عمومی و آموزش خانواده در روزنامه ها یا مجلات عمومی داشته باشد.
لازم است همکارانی که قصد نامزد شدن دارند, مدارک لازم دال بر دارا بودن شرایط را برای ارائه به ناظر محترم انجمن به همراه بیاورند.

پس از پایان رای گیری و شمارش آرا لازم است صورتجلسه مجمع و نتیجه انتخابات به امضای همه اعضای حاضر رسیده و همراه با برگه های رای توسط نماینده ناظر انجمن به هیئت مدیره انجمن علمی تحویل داده شود. امیدواریم شاهد حضور پر شور همکاران استان خراسان رضوی در این مجمع باشیم.

جهت مطالعه ایین نامه انتخابات اینجا کلیک کنید.